שבוע הספר
סיכום שבועי (קבוצה אדומה): 12 ביוני- 17 ביוני 2016
יום ראשון
חג שבועות שמח – יום חופש.
יום שני
חוג מוזיקה עם רוית.
יום שלישי
בוקר טוב – ברכתי את הילדים לבוקר טוב לפי פריטי לבושם.
שירי בוקר והפעלה: שלום לכם, יש לי יש לי שתי ידיים – בשיר מתארים את איברי הגוף שיש לנו שניים מהם, בדקנו את איברי גופינו וכל ילד ציין אילו איברים יש לנו רק אחד מהם.
שבועות: נפרדנו מחג השבועות ומכל סמליו ומאפייניו.
שיר: הסוס שלי דוהר היי.
שבוע הספר – סיפרתי לילדים שאנו מתחילים לעסוק בנושא הספרים, אנו נכיר ספרים רבים ונספר את חלקם בזמן המפגשים, אנו נלמד על חלקי הספר ומאפייניו ונדבר על שבוע הספר שחל השבוע.
הראיתי לילדים את ספריית הספרים שיש לנו בגן ובחרתי באקראי ספר מוכר ואהוב על הילדים "האריה שאהב תות". בחנו את כריכת הספר ושמנו לב שהיא קשה ועבה ושמבפנים יש לה הרבה דפים דקים ורכים, שבהם מצוירים ציורים וכתובות מילים שמספרות לנו את הסיפור. ראינו שכתוב בגדול את שם הספר וגם כתוב את שם הסופרת תרצה אתר ואת שם המאייר דני קרמן. למדנו שסופר הוא אדם שכותב ספרים וסיפורים ושמאייר הוא אדם שמצייר את הציורים שבספר.
דקלום: סיימנו.
יצירה – משחק ופעילות עם קצף.
יום רביעי
חוג תנועה עם יוסי.
יום חמישי
שיר בוקר והפעלה: בוקר טוב לכל הילדים (שיר בוקר שמבוסס על יצירתו של מוצרט "מוזיקת לילה זעירה").
בוקר טוב – בירכתי את הילדים על פי הצליל הראשוני של שמותיהם (תורם למודעות פונולוגית).
שיר הפעלה: הידיים מטיילות.
שבוע הספר: דיברנו על שבוע הספר בכיכר רבין וסיפרתי לילדים שגם בגן אנו נציין את שבוע הספר וכל בוקר הם יוכלו לבוא ולעיין במגוון ספרים שונים שנציג על השולחנות. הצגתי בפני הילדים את הספר "חנן הגנן" שכתבה ואיירה רינת הופר ולמדנו כיצד עלינו להתייחס בכבוד על הספרים בכדי לשמור עליהם. נזכרנו שסופר הוא אדם שכותב ספרים ושמאייר הוא אדם שמצייר את הציורים שמופיעים בספרים.
דקלום: סיימנו.
יצירה – סופרים ומאיירים: כל ילד קיבל ספרון, חשב על שם לספר שלו, צייר ציורים בטושים והדביק מדבקות.
יום שישי
הכנת חלות מתוקות בגן.
שתהיה שבת שלום,
ערן, רוני והצוות.